Friday, March 27, 2009

ape yang ade ini HARI?

erm,ape yang ade pade ini hari eh?
hari ni ari JUMAAT.

1.hari jumaat adalah penghulu segala hari..

2.hari ni mesty jalan kat tempat keje ako jem.sbb org pegi semayang jumaat.

3.ako tgk ari jumaat slalunye,sume rambut lelaki basah n dtg keje lmbt.nape wey?
(haha)

4.ako paling suke ini hari sbb ESOK cuty!yesss!

5.arini mesty ako abeskan duet banyak.uwaaaa

6.rehat 2 jam ni.pegy JUSCO la apelagy!haha

7.sume bekerja dgn semangatnye arini tak macam ari isnin sume muke taik.grrrr.

8.slalunye klu atif dtg melake mst dtg ari jumaat.MISS HIM SO MUCH!

9.malam ni ako mesty tydo lambat sbb alasan nk tydo cepat sbb esok keje tak diterima atif.dye mesty suh cakap ngan dye gak.

10.klu kat KEDAH arini cuty.best nye.kak mimi mst tak bangun lagy ni.hehe

*tu jew JUMAAT dlm kepale ako ni?KORANG plak?ape yg ade pade arini?citelah u allsss.nk tawu jugak!


-ako rase gambar ni amek ari jumaat kowt.

13 comments:

suezensuzanna said...

ari jumaat best sebab esok cuti...

ari jumaat x best sebab jln jam nk mampos....hohohoho

wisadunkie said...

oi~~
jom kluar mp esok..kan cuti..hahahhaha

Miss Hazzy said...

hmmm mlm ni kena anta kawan kt hentian kjg...

nak blik kg jumpa suami...

aku, keseorangan kt umah...uhuks

sapa nak tman aku wey...

eazy said...

kak sue ; hehe.tawu tape.esok cuty.indahnye.huwaaa!leh bangun lewat ouh.

syamil; ko jgn perasantan la nk trun MP budak kecik.kang baba ko marah ako.haha

hazzy; alala.u ajak la izaura tydo uma u sayangsss.

wisadunkie said...

ko pg jek la teman hazzy tuu...nak gayut jek kerja ko ni laa.huhuhu...alaa...lepak laa...baba aku sempoi dah skang..hahhaa..yg penting ko angkut aku..hahaha...

Miss Hazzy said...

syamil:besaq2 pun kena marah lagi ka???hehehe

g dh 2 kali dok sorg2 kt umah. dh biasa kot...

tag dh siap, nasib baik senang....ad utang lagi 2 tag, mlas nak buat...haha

eazy said...

syamil ; yeke?ha.nnty ako dtg lepak uma ko.haha.siap mkan abc kat uma orang depan.leh tak?klu ako dkt ngan hazzy da lame ako pg cik oi!ni dye kat bangi nunnnnn.

hazzy; dye mmg anak manje.haha.tanx taw yang wat tag i

my name is KARL said...

sweeeettttnyeee

mr.syazwan said...

ermm wan tertarik yg miss ckp ari jumaat mst lelaki RAMBUT BASAH.. ahahahaha.. pelik gak erk.. selalu PEREMPUAN kan.. al maklum laa MALAM JUMAAT dpt pahala klau buat apa2 yg patutkan.. teeett.. ahahahhahaha..
tpi ni laki kan... ermm rase2nya sama sekali la kot.. @pun MANDI SUNAT hari jumaat.. katanya.. kihkih
(",)

eazy said...

karl; ape yg suweeet?ez kew?hehe

mr wan ; fuyooooo.betol ape wan katekan itu.haha.teeet!

Anonymous said...

pagi jumaat laki rambut basah eh?hehe..aku belum basah lagi la :p rambut atif?ooppss...hahahah

. We'Re Not English .

eazy said...

dzul : haha.yeke rambot dye basah.haha

wisadunkie said...

hahaha...hazzy..nooo....mana ada kena marah lagi..ez ni mmg bijak mengexploitasikan fakta..hahahhaaha..alaaa..mlk dgn bangi kn sekangkang kera jeeee