Thursday, April 30, 2009

bertugas semula.bos baru ini hari

arini ez keje balik.so,ari selasa aritu tak dpt cite dgn lebih panjang.
nek yang ako meninggal jam 3.30 ptg n ako dpt tawu berita dari busu ida ako kul 3.38.
still ingat lagi mesej yang dihantar.
BUSU IDA: zati,nek yang dah meninggal.
tyme tu ako rase mcm tak caye.mcm ape yg busu kate tu tak betol.
ako kol mak then mak kate mmg betol.baru semalam ako jumpe nek yang.
tyme tu dye cakap bukakkan ikatan kat tgn dye(tgn kena ikat sbb dye nk cabut wayar2 kat tgn dye)
tapy ako sekeluarga kena terima hakikat.yang hidup akan mati.
so relakan pemergiannya dan semoga rohnya tenang di sana.aminnn.


okay!arini ari khamis.
ai dpt bos baru!BOS PEREMPUAN hehe.tak tawu la camne dye ni.
takot takot.sebagai PA ako org paling selalu berurusan dgn dye nnti,mintak2 dye cool.


*malam ni ade kenduri.dtgla uma klu dok kat melaka!

8 comments:

suezensuzanna said...

owh..dpt boss br.....bgs bgs..hopefully dia baik..nway takziah yer....

khaLifah feDi said...

takziah eazy!!!

oic dpt lady boss ea!!!

hahaha harap2 dye cool ok!!! cm bush kf nie!!! leh minta cuti on spot.........:)

Syamilia said...

napa ez dpt bos baru...
mintak2 la dia grg...haha...
eh...mintak2 la dia cool jer kan...
huuhuu...

eazy said...

tawu tape.adeh.byk keje ini hari.tanx kak

eazy said...

kf;tenkiu again kf.lady bos lady bos!teringat cite apek tuh.haha

kak mimi:sbb bos lame ez takot kat ez.then dye tuka.haha.
nmpak gaya mcm seyez.takot!

Miss Hazzy said...

takziah...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wah bos kita sma la, pompuan. harap2 kool la bos ez tu...

hiks!

mr.syazwan said...

salam takziah sekali lagi erk eazy..

FUUYOOOOO boss pempuan erk..

da kahwin lum???

nge3

vidadarisakura said...

takziah...