Wednesday, April 1, 2009

kan ako da cakap. ako da BERSEDIA.hihi

kan ako da ingatkan pagy tadi.
ako takkan terpedaya dgn apa jua panggilan hangit korang.








pukul 12.15(tepon opis)
KRING KRING KRINGGGG!!!!







EZ; hello,veterinar melaka,

AA; boleh saya bercakap dgn CIK IZZATI?

EZ; ye, izati bercakap.

AA; cik izzati, saya ***** dari JPJ Melaka, awak dah dpt surat saman tak?sbb awak kena bayar saman awak dlm minggu ni sblm tindakan diambil. awak bawak viva hitam kan?

EZ; sory, siapa ni?dari mana awak tahu saya kerja kat veterinar? n saya tak percaya apa apa phone call la hari ni. sbb hari ni 1 April.(siap ako bagitau dye arini 1 April.hahaha)

AA; apa kena dgn 01 April?saya tanya betul2 awak main2 ye CIK IZZATI. awak dah dpt blom surat saman tu?saya dpt tahu awak kerja dimana sbb check dlm mykad awak.

EZ; (dlm ati ako) dlm mykad bkn ade tulis ako keje kat mane.hehe.takpe ako layankan lagi.ok,nnti saya dah dpt surat sy settlekan(dgn nada BERLAGAK AKO.hehe)

AA; OK,kalau macam tu takpe la.pastu dye gelak.ala tak jady la nk kenakan ko APRIL FOOL.

EZ; (gelak setan)hahahahaha.org dah tawu dah!tu sebab orang tak caye.hehe

NOTE; -dlm aty ako cuak gak.sbb ako pena kena saman ngan JPJ
-ako buwat suare berlagak gile tady,macam ako banyak duit.keke

6 comments:

Anonymous said...

hahhaaha..aku tkg gelakkan jugak ok eazy..

*psst eazy btol ko ckp..aq terslh pilih huhuhuh..skunk aq merana siut..wah tersentap td aq..emm..:(

eazy insyira said...

jahat towl diorang ni.takde kje laen nak kenakan org jew.haha

*ala,takpe.take a deep breath.
jgn mrana sangat

Anonymous said...

hahhaa..ok will be ok tomorrow..

*eazy ,..qm dh bce komen aq td?aiyak..aq sdg merana saat ini oo..sentap jugak td huhuhu..tp syh diam2 sudaa..ok

eazy insyira said...

dah bace dah.
hope esok kf ok le
takpe pasni boley pkai perfume wangi2

mesty ramai terpikat kat kf.hik!

Syamilia said...

sapa yg kenakan ez tu....hehe
mujur bkn hot.fm...kalo tdk tergelak2 la k.mimi smbil drive...haha

eazy insyira said...

selamat bukan hot fm.klu hot fm mesty rase cam bodoh jew.hehe