Monday, April 20, 2009

program diet + dulu kini



entry di atas berbaur serius kan?

haha.tahniah kerana saya akhirnya menyuarakan pendapat ini.
kesedaran ni sebenarnya dah lama timbul.tapy semalam bile->
ako terpaksa tuka baju 5 kali kerana ta mahu kelihatan GEMOK

ako da serender.adeh!ako kena kurus jua!walau ape pown.
sbnarnya ako pown confius dgn diri sendirik.mane taknya.

BERAT : 43 KG(ako tipu.haha) 44 KG aje.

TINGGI : 150 CM

tapy ako kelihatan sungguh berisi sekarang.kenape.kenape.
takkan nk ako jady ANOREXIA kowt.abes nnti mr rabbit larik.ish.ngak mahu.


gile,klu ako kayak gini.semestinya tade org berani berurusan dgnku.apatah lagi URUSAN itu.hehe

ok.ako tawu ade yg tak caye dulu ako ni mcam SUPERMODEL.haha.sile percaya okay.okay.korang siap geleng-geleng kepala ta cayakan KEBENARAN yang sedang ako war-warkan jadi, haruslah ako tunjukkan bahan bukti(tapy ni dlm 2,3 taon lepas.sblm tu tade camera lagi).harap korang geleng-gelengkan kepala tgk perubahan ako.(mr joe harus)

GAMBAR SEKITAR 2006-prtngahan 2008




dan akhirnya.SEKITAR JUN 2008 - SEKARANG


haha.ako pown rase nk tergelak same tengok semua gambar tu.gile.macam mane la ako leh tergemok camtu.adakah ini faktor hormon yang sedang meningkat?hahahaha.TIDAK!!!ako tamao dilabel gemok lagi.tolonglah.ako nasehatkan diri ako supaya rajin pg aerobik.hehe.n last skali gambar paling LATEST.semalam amek.


cover tembam.posing sisi.

sorok lagi di celah pokok

notes:so?any comment?

10 comments:

adrina sidek said...

hahaha..
kamu bahagia skg ngan mr.rabbit..
sebab tu kame maken tembam..
^_^

Adnie said...

ala..
kechik..
kamy kelihatan lbh come ape..
hihi..

Miss Hazzy said...

waduh2...

g tgk kecik je..
mana de tembam,
kalau g ni mmg sah2 tmbam...


*telebih makan pau!!hiks

eazy said...

ad ; tawu tape.ad lagilah,kenal org dari zaman skola kan?len kan skunk ni?

adnie ; takmo.baju kebaya sudah tidak muat.haha

hazzy ; yela tuh.ayat pembakar semangat kew?haha

Syamilia said...

ez...jgn nk diet lg dh...dh elok dh tu...kang kurus sgt nnt rabbit lari kot...haha

eazy said...

kak mimi;tapi dah susa nk pilih baju la.sume nmpak gemok.
adeh.tension.

*nk tension banyaklah.sbb org kate tension leh kuruskan badan.hehe

khaLifah feDi said...

emm oklah tue veri ideal dh !!!

eazy said...

haha.sengal jek.ideal ape ha.

joegrimjow said...

tanye la diri ini
lalala~

vidadarisakura said...

mahu kurus2!!!!!!