Friday, June 12, 2009

sedikit emosi hari ini

selamat pagi.selamat hari jumaat.pagi tady mase memandu ke tempat keje.oh ako lewat bangun sekali lagi pagi tadi(malam jumaat kowt?)ako dgr ERA.ako biase pagi2 tuka HOT kepada ERA sbb suke dgr aznil n din beramboi.klaka diorang ni,n leh wat ako tergelak sensorang dlm kete,n kete sebelah or mamat2 sebelah ako mase kat trafic lite suke pandang ako ngan muke heran..apehal korang?takde radio dlm kete??takde?takde?

pagi ni.sembang pagi diorang bercakap berkenaan hari bapa yang akan datang...ape yang anda rindukan pasal ayah anda?so,ramailah caller n ade jugak yang hantar mesej mengutarakan perasaan masing2.ako tersentuh dgn sorang callers tu.klu tak silap,SHIDA name dye.n antara luahan kak shida;ayah saye ni tak garang.tapy satu jelingan dye leh buwatkan kami faham yg kami ada buwat salah,n ayah saye bagaikan kamus bergerak.matematik pun boleh dicongak dgn mudah.kami terlalu rindukan ayah.

dalam tak sedar.air mate ako bergenang.ako tersentuh dgn kata2 tady.sesungguhnya.ako dan adik2 masih bertuah kerana masih dpt kasih sayang dari kedua ibu bapa kami.sejak kecil lagi.ayah ako sudah bertugas jauh dari kami sekeluarga.(kelasi kapal).jarang benar kami nk meluangkan masa bersama2,apatah lagi menyambut hari2 istimewa.ako akui.ayah ako seorang yang sangat tegas.tegas dlm pertuturan dan perlakuan nye.

hinggakan ada satu masa ako pernah terlintas''kenapa ayah tak seperti ayah orang laen?''tapy bile usia semakin meningkat.ayah semakin berubah.hatinya sedikit lembut dan sekarang kami bagaikan kawan yang rapat.ako berfikir,klu bukan kerana ayah bertindak seperti dulu.ako tidak akan berjaya seperti sekarang.dan ako masih menyesal kerana tidak mendengar nasihatnya utk belajar bersungguh2.jika tidak.mesti ako jugak setaraf dgn syamil,farah diana dll.ya.ako menyesal dgn tindakan ako dulu.tapy ako bersyukur sudah mendapat pekerjaan yang baik.alhamdullilah.

*ramai org kate ako seiras beliau*

-my everythin;pn rohana n en.rosli-

*tahniah kpdpaknil,pak din n era team!korang best.

lotsa luff;eazy

6 comments:

Miss Hazzy said...

abah g garang tapi tak tunjuk sgt...kalau bebel mmg abeslah...haha

i miss my family!!

anakcikmad said...

eazy mirip dua2 parent eazy...
tpkan...puan rohana cun lg...mudanye...
en rosli pun sama~

huhu

^_^

I am Karl said...

yeah

ERA mmg best!!!!!!

suezensuzanna said...

owh..miss my dad jugak

wisadunkie said...

hey3...ko ni...don't ever judge success by one's academic achievement..kita nye pjalanan hidup masih jauh la eazy..bukan abes blaja terus mati..huhuhu...so...we can do loads of things to succeed...ok ez??huhuhu

Syamilia said...

eh, nk sama kan dgn muka daddy...

badan kecil molek kiut ez tu lak ikut sapa...? mami or dedi...huhu