Friday, July 24, 2009

bile bosan saya buat...

♥APAKAH PERASAAN ANDA?
bosan.sdg menunggu tengahari.

♥SAYA NAK MAKAN..
moi sup.di star walk kedah.lapoooor.

♥SAYA TAK SUKA
bile org kate"eh,ko nmpak gemok la!"(i hate dis word)

♥IMPIAN SAYA
byk sangat.moga semua yg saye impikan tercapai!hehe

♥HAIWAN YANG SAYA TAK SUKA
saya adalah paling geli pada LIPAN.

♥HARAPAN SAYA
semoga semua org yang saya syg hidup aman bahagia
anak-anak saya nnti menjadi harapan bangsa(chewaaah!)

♥JIKA MASA BOLEH BERPUTAR.
haha..boleh kew ni?mustahil.tapy kononnya lah;
saya nk bercinta dgn atif sekali lagi.tapy cara yg berlainan.bolehhh?

HP SAYA ADALAH
kaler silver hitam.sangat nipis.susah nk tekan keypad dye.(atif ta suke ni)

♥saya pernah bercinta sebanyak..
ouh masa zaman2 muda dulu saya ada ramai bf/skandal
seyez ni.ade skali tu saya bercinta tak lebih dari 3 hari.haha
monyet nye cinta..

♥SAYA SUKA PADA
ketenangan-saya tak suka hidup di tempat yg sesak/jem 24/7
budak2 kcik-yep.hanye budak kecik yg umo 1 hari-4 tahun saje.
kasut2 saya-byk gile.ade yg pakay skali jew.haha.membazir dik non.

♥KAWAN² SAYA ADA
ramai sangat.sume baik hati&slalu wat saya happy
-ade jugak yg menyakitkan hati.tapy dimaafkan.

♥PERNAH DI KHIANATI
pernah.org pinjam duit tak pulangggg.harus dituntut sampai anak cucu.siap ko!

♥APA YANG ANDA LAKUKAN KEPADA ORANG YANG MENGKHIANATI ANDA?
saya try kol n carik dye.tapy dye diamkan diri.takpe.tuhan maha kaya =)

♥SENARAIKAN 8 ORANG YANG ANDA INGIN TAG:
nobody..
tag ni saje dibuat utk hilangkan bosan
-tapy kalau anda bosan.ambiklah.huhu

*perasan tak ako gune perkataan saya?wowwwww!sgt sopan gitu.

3 comments:

Precious said...

Bercinta cara yang berlainan???

eazy insyira said...

haha.yela
cara lain.

nErd said...

yah2, very2 sopan loeee... cehh.. hehehee.... :P. semoga ape yg kak eazy impi kn tercapai.. amin.. :P