Tuesday, July 28, 2009

love and suicide

currently listen to; one last dance.sarah connor.(best best.layan feeling)

sambil melayan paper arini.tersentap lagi.sorang lagi warga IPTA meninggal dunia jatuh dari bangunan.hmmm.rasenye masuk yang ni;dah tiga (3) kejadian.kenape ye?sengaja atau tidak disengajakan?DIA sahaja yg tahu.

semoga roh mereka aman di sana.amin

sambung blek bace paper.kes radhi dan isteri(cerai)

.radhi terbace msej yang berbaur curang dari hp isterinya.
.dan mereka bergaduh di luar mahkamah semalam.

"penceraian berlaku jika tiada penyelesaian dapat dicapai "
dan Islam memberi jalan penyelesaian dengan penceraian sebagai jalan terakhir.
((macam-macam berita sekarang ni.aish!))

lebih byk yang buruk dari baik skunk ni adoilah.mintak2 la PM bagi bonus tahun ni.hahaha.sengkek ni raye nnti.baju byk plak tu nak amek dari tailor.sepupu sepapat dok tadah tangan nk duit raye.budak budak zaman la, kalau bagi RM 1.00 diorang kate kite kedekut.padahal dye tak tawu ade berpuluh2 tangan lagi dok menadah kat ako.huhu.

notes*byknye mende nk buwat raye nnti.huhu*
arini bos tade.jommm kite enjoy!

8 comments:

Hazzy Ishak said...

harap-harap bonus dpt thun ni kan?? memang ngh sengkek gak ni...huhu

suezensuzanna said...

uhuh....bg je..erm..1.50 sorg:P

joegrimjow said...

bile tak paham pasal harga nyawa
ish2

mr.syazwan said...

bukan setakat sepupu sepapat je tadah tgn...

kwn2 blogger yg x kije mcm wan pun akan mendah tgn n kaki kat eazy da hari ghayer nnt...

jgn lupa duit kundang erk...

hehehe

khaLifah feDi said...

emm........saya pun naik heran dgr kes2 beginie......!!!

* opss saya pun nk tadah tgn mcm syazwan hee~

Cik AniS GalaXy said...

anis kire budak skolah lg
so blh la hulur tgn jgk ye..haha

wisadunkie said...

aku pon tak nak singgit je dr ko tahun ni ez..hehehhe..."hulurkan tangan,ringankan beban" itu la cogan kata raya aku tahun ni...so...give me ur simphaty ok..hehehe..

miss zareen said...

i pun masih tadah tgn ok... legaaa bila org lain tau org tua nie masih blaja... rezeki