Wednesday, July 15, 2009

masalah internet di gov.haha

pagi tadi mood sangat kureng la kat opis.

internet takleh gune.bile kol unit IT;dye mintak IP addres PC.n dye kate.pc awak bukan under saye la.hmm.geram gak!ntah nape.macam tanak bagi ako on aje.haha.tapy kali ni bukan sebab lupe on pc taw.internet yang buwat masalah.oh ya.internet tu merosakkan mood keje arini.n ako jugak tertido mase daftar surat masuk tadi.haha.bile terjaga.pandang kiri kanan.fuhhh!lega!tade orang nmpak kowt.malu seyh.

erm,balik uma terus on lappy.fuh.ade tugasan la dari my dear hazzy.buwatlah.tak dak idea nk update ni.haha.hazzy.here my task;

Bekas kekasih saya adalah: org pendang.hehe
Saya sedang mendengar: adik saye bergaduh rebutkan remote.
Mungkin saya patut: mandi sbb da pukul 8 ni
Saya suka: makan mende yang sedap
Sahabat-sahabat baik saya: masih meneruskan pelajaran mereka
Saya tak paham: ayam ke telur dulu?
Saya kehilangan: gelang kaki saye minggu lepas
Ramai yang berkata: u ni suke sangat lah senyum.y?
Makna nama saya: kelapangan hati.lapang gile!
Cinta itu adalah: bile saye bertemu DENGAN MOHD ATIF
Di suatu tempat, seseorang sedang: menonton tv sambil batuk2
Saya akan cuba: kuruskan badan sebelum bulan 10
Ayat SELAMANYA membawa maksud: hingga ke hujung nyawa
Telefon bimbit saya: sony ericcson kaler silver hitam
Bila saya terjaga dari tidur: hari2 saye mengeluh;oh,ako lmbat lagi
Saya paling meluat apabila: seseorang berkata buruk ttg saye
Pesta/Parti adalah: tempat orang bersuka ria
Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: arnab ofkos!
Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya ialah: 0-1
Hari ini: saye pakai baju itam tudung merah
Malam ini saya akan: makan tauhu sumbat mak beli tadi
Esok pula saya akan: makan tosai kat subaidah.nyummy!
Saya betul-betul inginkan: duit 100 ribu utk kawen esok
Ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini: jerawat,arh!
Pusat membeli-belah atau arked permainan: genting highland.haha
Makanan Barat atau Jepun: both sedap!
Bilik yang terang atau gelap: gelap baru best.boleh saling meraba2.haha.lusyah
Makanan segera adalah: mee maggi makanan kat asrama
Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? okay sayang.

Kertas 2:

Apakah perasaan anda sekarang? buntu.sunyi.boring
Saya nak makan? ikan bakar cicah air asam
Saya tak suka? bile naik bas tinggalkan atif melambai2
Impian saya? jadi tinggi esok hari.bolehhh tak?
Haiwan yg sy tak suka? badut(haiwan ke ni?)
Saya harapkan? saye boleh jadi seorang bos.
Jika boleh putarkan masa? saye nk bangun awal setiap pagi
Saya pd 10thn akan datang? dapat duit ASB,kayo kayo!haha
Handphone saya adalah sebuah? komunikasi
Saya pernah bercinta sebanyak? i can't count it!byk lolz
Kawan-kawan saya? byk tolong saye mase susah
Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? wat dunno
Siapa yang anda nak Tag? ayin, adda, syamil.


do it bebeh!


No comments: