Tuesday, November 10, 2009

patah gigi dibuatnye.

morning uolsss!

jgn makan ati eh pasal gamba semalam tu.utk sape2 yg tanye samada atif mara or tak;jawapannye adalah tidak.lagipun bukan i nk date pown dengan jejaka tu.jejaka tu pown budak lagi la.baru 20 tahun(cececeh.perasan tua lak i).atif siap borak lagi ngan jejaka tu.

erm,gigi i da sakit ni.semuanya punca dari sarapan pagi arini.dahla takde air.klu nk minum kena amek kat block bawah.jauhnye!

tercekik mek.erkkkk.

sarapan pagi;orang baru balik kursus bagi.hihi


8 comments:

ALYN_C3N1 said...

alo2...cianyer..
alyn pn tak suke sngt mkn kepok tue..

JueHasan said...

hehehe..pagi2 dh mkn junkfud ni ke u..
skt gigi tau..

wAnNy said...

cm xde bnda laen je nk mkn ko ni pg2 bte..
=))

chika said...

eh i suka keropok ikan tu. Walopon keras tp i suka. HAHA balik malaysia, harus makan yang itu.

eazy said...

lynn;hehe.ang kena suka ni.nnti nk kawen ngan org ganu.

jue;ini je yg ade.locker makanan da kosong.

ili wani;ko ar.tak nak roger kuar makan

kak nurul;kak nurul komen?wah.pengsan pengsan!hihi.sedap kan?

wAnNy said...

hahah,,cmno r nk roger..
klau dokek xpo

Redbloodsnow said...

oooooooo...mude lg rupernya mamat ensem tuh ek. pangkat akak ler kak zie nih ek. x jd ler nk jdkan scandalicious..wakakakaka..wakakka

JUST KIDDING!!! :P

wehhh eazyyy..mintak cikit oii. ko mkn sorg² eaaaa...dushh dushh :D

suezensuzanna said...

wah wahh........dlm hati atiff sape tau....hahaha..

hebat ur breakfast dear:)