Wednesday, April 7, 2010

janganlah :( plez

kan ako dah cakap.ako akan bakal menggemparkan kembali dunia blog.so baru kejap je,mmmmmmmg sangat kejap lah kan.ako cakap je nk aktif kat blog.pastu sesuatu mende telah terjadi.

facebook sudah kena blocked!ye.sekali lagi.sudah di blocked.kite nntikan.mungkin giliran blogspot pulak lepas ni.

fuh sadis!

memang meningkat la kecemerlangan dan integriti masing2 pasni.so akan naek lah gaji dan bonus tahun ni.haha selamat berjuang eazy.(uwaaaaa.sedih la)

i'll b missing u.ceh! :'(

8 comments:

Hazzy Ishak said...

tahniah
welcome to the club babeh
hehe

i harap blog tak kena blog

Syamilia said...

lorr...FB kan boleh...xkan depa block gak kot... engkar perintah ni...huhu...

xpala...depa nk bg ez ajin keje sket..hik3

ChiLaBaey's said...

Pengantin baru, sebelum blog di blok, sila dapatkan tag dari blog saya yer.... hehehehe.... :)

suezensuzanna said...

aiyoo!...takkan blogspot kene block jugak

joegrimjow said...

haha
bestnye main facebook ni
hehe

LeEyA said...

facebook bkn satu ja.. ada lagi satu.. boleh jgk nk guna..

eazy said...

hazzy;haha.tenkiu.i akan menulis semula.hoyeah

kak mimi;mmg benar seperti yg dikata.sedih la tuan hamba

pak ngah;yep.akan diambil.byk tag nk kena wat ni

joe;jahat eh u :P

kak suezen;belom lagi.tapi takot akan

kak leeya;ape yg satu lagi tu?

Miss Diana said...

salam...hai...samala opis sy pon block fb....sakit hati betui..depa ni x fhm bhs kot....PM pon ade fb so apasalah kita pon ade....jom ramai2 kita mogok...hihihii