Thursday, August 19, 2010

fikir lah sendiri

tak sanggup nk letak gambar yg kejam2 tuh
comel kan baby ni?hihi

Makin hari makin menjadi pulak kan.HARI-HARI mesti ada kes buang bayi L

Tapi tu lah,nak cakap tak berakal.masing-masing pun dah faham rasenye.ke rumah or sepanjang kehidupan korang2 ni tak pena tengok tv or tak pena belajar sains ke hape?pelik memang pelik

Ataupun korang rase mende ni sume main-main?membunuh sorang insan yang belum kenal ape itu erti hidup.yang tahu salah die tapi tak pasal2 ditinggalkan/dibuang atau ade lagi yang lebih kejam dan jahil.pegi bunuh budak tu.

Korang tak rase ke hidup korang tu tak berguna?i repeat.korang ni mmg tak berguna.takde hati perut.mmg tak payah ada pun dalam dunia ni.Ini tak kalau ada kes buang bayi je nanti macam2 la alasan korang buat ;

1.ye saya tahu saya buat silap,saya terlalu fikirkan keseronokan yang sekejap tu(dah tawu tu kenapa la bengap sangat tak pakai protection masa seronok-seronok tu?bodoh ke hape?kan korang tawu ape function kondom tu(padan muke da terkasar bahasa.haha)

2.dia pernah berjanji nak kahwin dengan saya (dah janji ke hape ke, lelaki ni bukan boleh percaya sangat sebab dalam kepala hotak ni mmg NAFSU nak kan menda tu sahajaaaaaaaaa.)

3. saya tertekan duduk dirumah dan persekitaran saya (dah tu kenape kau nak buang perasaan tertekan kau dengan membuat anak?takkah tu tambahkan lagi tertekan kau bile kau tahu kau mengandung anak luar nikah?BENGAP!

*dan banyak lagi lah alasan common yang akan diberi oleh manusia-manusia kejam ni.tapi tiap kali alasan mesti sama.korang ade PERSATUAN ke hape?

Notes;time diorang tu pregnant camne eh?takde alahan ke ape2 ke?

2 comments:

LeEyA said...

stp kali org send gmbar baby yg dibuang.. sy tak kan tgk.. tak sanggup.. kang nangis..

By adda aziz said...

bg lah baby tu kat org yang tak ada anak lagi bagus kan.dari buang.dah lah buat salah.plus plus lagi dosa tu dengan mmbunuh.DAHSYAT SUNGGUH!