Friday, October 8, 2010

lelaki miang or perempuan gatal?

erm..nowadays, aku tengok zaman dah berubah.yelah macam iklan cakap la kowt.zaman dah berubah dunia dah maju.tapi terlampau banyak pulak kemajuannya.

sekarang senang-kalau termengandung,sekolah hamil/harapan ada.kat negeri aku.negeri melaka.bagus tu aku rasa.utk elakkan banyak lagi kes pembuangan bayi berlaku n budak2 yg dah terlanjur tu boleh insaf or berlindung kat tempat tu.tahniah negeri melaka

eh.da lari tajuk.lelaki miang or perempuan gatal?

kenape aku tanye?sebab aku tengok zaman sekarang zaman skandal menyandal.korang paham?yelah.sekarang ni.kawen tak kawen,nikah tak nikah.skandal tetap ade.org dah kawen dgn org bujang.tapi yang lagi teruk tu.ORANG DAH KAWEN DENGAN ORANG DAH KAWEN n ade anak beranak pulak tu.

ape kat fikiran diorang eh?

tak puas?bosan?nakkan layanan yang lain hari hari?

aku selalu terfikir & tak nafikan jugak aku takut kalau satu hari mende tu terjadi dkt diri aku sendiri.mintak lah simpang.tak sanggup aku.bukan tak sanggup diduakan.tapi ditipu.itu paling aku pantang.cakap depan senang.i ada skandal.time tu meh aku tetakkan dua dua.haha

2 comments:

joegrimjow said...

lelaki miang ada dimana ada perempuan gatal

ChiLaBaey's Spot said...

perempuan gatal ada di mana ada lelaki miang... hehehehe... Joe jgn marah... :)

Zaman memang dah berubah dah Eazy...!!!