Wednesday, November 10, 2010

eh hari ni dah gaji eh?


SEBELUM TU LETAK PESANAN PENAJA DULU :)

*jom tengok VCO produk dkt EAZY CATALYST SHOP. untuk masalah jerawat.kulit.kencing manis.kitaran haid tak teratur.kencing manis n banyak lagi!murah je uolsssss.bace je dulu blog tu kalau nak faham banyak ye*


seronok seronok!

nak beli macam2 nih.baby stroller tgh aim.barang2 baby yg laen pun nak tambah yang mane tak cukup.tapi taklah beli banyak2.sebab orang kate newborn baby cepat besar.lagipun nnti korang datang tgk baby kan bawak hadiah kan kan?(hahaha.perasan ade org nk dtg tengok)

nak cakap camne eh?

sekarang ni memang mencabar iman lah.nak jalan pun susah dah ni.kalau dok bersila kat bawah.nak berdiri balik susah taw.kena bangun secara reverse.boleh bayangkan?berat dah naek 10 kg rasenye since preggy.

rase2nye turun tak ke berat asal lepas bersalin nanti?tak sabar dah ni nak pakai kebaya.hehehehehe.azam lepas naek cuti nanti :) bulan 3 tahun depan insyallah


6 comments:

Eazy Izzuddin said...

salam..
hey lame gler x singgah sini
sory busy2...

eh sudah muncet hehe

Entry Baru:
*CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

ChiLaBaey's Spot said...

Yeeee... Eazy buleh belanja makan.... :)

LiAnA MiSrAh said...

salam.. syok la tgk gmbr2 pgnt u.. cute sgt.. dulu kita pgnt x terfikir plak.hehe apa2 pun saya doakan selamat menjadi ibu..

LiAnA MiSrAh said...
This comment has been removed by the author.
LiAnA MiSrAh said...
This comment has been removed by the author.
LiAnA MiSrAh said...
This comment has been removed by the author.