Tuesday, December 7, 2010

DAY 7 : memberi KESAN

Day 07- A picture of someone/something that has
the biggest impact on you

banyak benda yang memberi kesan dalam hidup kita.semakin lama kita dikurniakan nyawa dan masa dalam dunia ni.setiap benda dan setiap perkara akan beri kesan dalam diri.

hari ketujuh : gambar/sesuatu yang memberi impak yang besar kepada kamu.itssss to many things and too many person.rase macam nak letak memori card(yg dalam otak) ni kat entry ni.boleh tak?

SESEORANG tapi bukan seorang
1. sudah tentu MOHD ATIF MD ZAIN
suami saya.kawan baik saya.segala2nya

2.my lovely parents :)
mak,mama & abah,ayah

3.kedua adik saya: najihah&nazhif

4.keluarga sebelah suami saya
cuz mereka mengajar saya..
bagaimana utk hidup sebagai satu keluarga yg besar

erm...kalau nak tanya pasal sesuatu tu banyak lah.yang seseorang ni pun dah berorang-orang kan.maaf ye!ikutkan hati nak letak je berpuluh2 folder gambar yang lain tu.

*aik dah task ke 7?senangnyeeee.(wah berlagak sungguh perempuan ini!)


5 comments:

Qarl said...

atief 9 adik beradik?

ank sulung>

WOW

twinkle twinkle said...

auu,,greenn,,lawaa ;D

eazy n atief said...

qarl;yup he is.anak sulung :) 9 siblings

mira;hihihi,i love the colour too

Noli said...

haii..
hepi je singgah sini...hehe
..tc yer mak buyung.. ;)

mr.syazwan said...

dr tulisan dan gamabr jelas terpancar keceriaan dan kebahagiaan

eazy


TAHNIAH DAN KEKALKAN

meka adalah penguat semangat utk kamu!