Wednesday, December 15, 2010

GAJI 2011 masuk bila?

ramai yang keje gomen kan kat sini?so of course la sekarang sume tengah sesak paras hidung kate orang :) hahahaha.tu la padahnye bile gaji masuk awal.sume dah sakan shopping.seb baek lah elaun khas RM 500 tu ade kan.leh la bernafas dalam lumpur kejap ^-^

so rakan-rakan gomen sekalian, ni jadual gaji kite tahun depan ye.mengikut perkiraan yang telah eazy jalankan.eazy akan start keje balik on bulan APRIL 2011 next year! so 3 bulan gaji adalah untuk shopping barang makeup!hahahaha*iyolah tu.nnti da ade baby sempat ke tak nak mekap2 segala*

SENYUM, TAK PERLU KATA APA-APA


gaji bulan disember 20 hb ni kan?
correct me if im wrong

6 comments:

Hazzy Ishak said...

betul lah tu, 20hb dapat gaji

puan farah said...

yeker..gumbiranye..poket dh kempis...

CikPuanMiera said...

eh. 20hb ye.
cepat nye.
hehehe

eazy n atief said...

hazzy : hihihi :) betul eh?whoaaa.excited~

kak farah;same goes to me :)

kak miera;kalau lagi cepat dapat.lagi cepat habes lah kan?

.:Mrs. Engineer:. said...

thanks for the jadual gaji...he3...yup bulan ni msk 20hb... :)

shaLiciOus said...

bernafas dlm lumpur apanya..dah tak bleh bernafas d kuala lumpur sbb 500 tu masuk sama gaji...!!!!