Thursday, January 6, 2011

totally changing.

tibe-tibe rase cepat sangat masa ni berlalu

malam ahad tu eazy sempat lagi makan cheesecake la.sume la yg rase teringin nak makan.macam dah tawu-tawu yg medina nak keluar esoknye :) pengalaman bersalin nnti eazy cerita.mmg sangat2 scaryyyyy.hahaha(saje nak takutkan korang)

tapi betul lah orang cakap;SYURGA ITU DI BAWAH TAPAK KAKI SEORANG IBU.sakit bersalin adalah sakit yang tidak dapat nak digambarkan.itu eazy memang akui.tapi tu semua automatic hilang bila medina selamat lahir n menangis depan eazy!bessttttt sangat!!!


tengok muka papa die :)
putih merah ; gerammmmmmm taw

selalu buat tunjuk perasaan.

sekarang tengah berpantang.so makan lauk yang sama tiap-tiap hari dengan redhanya..sabar je lah =.= jalan pun dah macam siput.siap kena kira langkah lagi.hohoho.

41 days to go!!!!



9 comments:

anah said...

congrats eazy..bestnya dh jadi mama..kita ni duk menunggu lg..

dhiyakira said...

slmt berpantang kecik hehe

NaDia Aziz said...

TAHNIAH eazy..!! :)
hai medina.. <3

Syamilia said...

pasni up pic medina byk2 ok... :D

Hazzy Ishak said...

wah wah wah...
cant wait to see more picture

zoelalisa said...

congrats eazy...siyes sakit gile!!!sakit yg tak penah dibayangkan. huhuhu....

eazy n atief said...

hihihihi;nnti eazy upload banyak2 lagi gambar die k?

kak intan;terbayang balik.ishhh.sakitnye kak.trauma pun ade

~│CatWoman│~ said...

bile la aunty dapat jumpe medina ni kan...

eazy n atief said...

doc;u will :)