Thursday, December 15, 2011

ish melampau la kan.

melampau lampau la sejak akhir2 ni :(

selera makan jadi macam dinosaur gamaknye.nampak itu nak.nampak ini nak.Kalau dalam kepala tu dah takde fikir menda lain, makan makan makan.

bayangkan...

pagi nasi lemak
tengahari nando's
petang domino's

itu selera apa namanya? dah macam gajah bukan??


tengok gambar lame seyezly sedih.nampak cam bahagia je dalam baju n seluar kecik!haha sekarang kalau pakai tshirt semua macam sengsara.dalam hati memang malas nak beli baru sebab masih tak dapat terima badan da membesar. tapi buat masa ni masih boleh pakai seluar saiz 26 kire ok lah kan?eh 26 ke 28 kena tengok balik.tapi tu pun seluar tu macam dah tak boleh bernapas sangat.tang pinggang failed.

sengsara okay bawak badan camni.hahaha!



.DULU.



.SEKARANG.


insaflah eazy oii!!!


6 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Takpe still comel... :)

eazy insyira said...

alaa bro :( husband asyik tegur je.tapi kalau tak makan lapar la.takleh nak diet cam dulu.tak tau nape

ema catchy said...

EAZ..KITE PUN CMTU..ZAMAN DULU KALAU NAK DIET..MMG BETUL DIET..SEKRANG CKO JE NAK DIET..TP MAKAN JUGAK..IMAN DAH XKUAT CM DULU

eazy insyira said...

sedih sedih,kena kuatkan lagi ni azam tahun 2012

Anonymous said...

untunglaaa org banyak duit leh makan mcm2 sedap2....huhu

aiN @ Si BuLaT said...

eazy.. jom pegi aerobik same2.. hihi =)