Monday, April 9, 2012

kenapa?

ini dahulu ~~~~

TAPI SEKARANG..


kenapa berat mesti naik dan naik da naik?
ini sekarang . so sedih

ADA SESETENGAH YANG :

EH EH !! AMBOIII BADANNNN. senang hati nampak?
(sambil tangan dok picit pipi, picit perut,picit lengan kite)

rasa macam nak jawab; ye memang tengah senang hati ni kak oi
ada nampak saya tengah menangis meratap ke +.+'

tapi ada jugak yangggggg.....

EH EH KECIK NYE EAZY, KURUS JE, COMEL JE.
padahal baru pagi tadi tengok kat cermin badan ni rasa da berat terlebih

PASTU BILA MAKAN DOK TENSION PANDANG ORANG SEBELAH :
apa hal die makan banyak tak gemokkkk pun, tapi aku ni yang makan sikit boleh jadi over?

Haish haish haish!




PADAHAL KEJE DOPLOH PAT JAM.dulu lagi dok relaks je

1 comment:

aiN @ Si BuLaT said...

ez, kita mengalami masalah yg same.. stressss giler... hadoii aii