Tuesday, September 18, 2012

SELAMAT ULANGTAHUN KE 24

Hari ni 18 September 2012 



SELAMAT HARI JADI

SELAMAT HARI JADI

SELAMAT HARI JADI IZZATI INSYIRAH

SELAMAT HARI JADI :)

24 TAHUN. AKU DAH TUA, walaupun pada pendapat rakan2 aku kat sana usia ni masih muda.

Mungkin mereka tak rasa sebab mereka masih di alam fantasi, ke sana sini tanpa kekangan kerja, tanpa bebanan tugas, urusan keluarga dan urusan rumahtangga. Atau mungkin sebab aku yang terjun awal dalam bidang ni :) Ahhhh ketepikan semua tu.


Yang penting aku HAPPY, dengan keluarga yang masih ada.
HARTA aku tak peduli, yang aku pentingkan KEBAHAGIAAN

Semoga aku bahagia, di dunia, di akhirat, bersama sama orang yang aku sayang
itu je yang aku selalu pinta pada setiap HARI JADI AKU.

SELINGANNNNN......

(padahal aku taip entry ni 14/9/2012) hahahaha.

entry autopublish je. sebab hari ni aku cuti.

TAPI AKU TAK BOLEH NAK CERITA LAGI APA YANG JADI
sebab aku pun tak tau apa yang jadi pada waktu ini dan pada hari ini




2 comments:

muncitzzz =) said...

selamat hari jadi eazy..semoga bahagia n success selalu..=)

ezy eizyanie said...

happy bday eazy. may ALLAH bless u.
omg. 24 y o. sebaya.tp awk da kawen. da ada family sendiri n da berjaya. okay! same2 semangat nak berjaya :)
have a nice day dear!