Tuesday, January 5, 2010

menarik 2010.chewah :)

kesayangan dia:)

tak terlambat lagi kan klu nk wat review tahun baru??tak kan?

erm.tak byk sangat yg i harapkan dalam tahun 2010 ni.tapi cam susahla nk tulis tarikh ni dalam surat ke hape ke.2010.cam pelik je.hihi.hope tahun 2010 ni merupakan tahun yg terindah dan apa yg dirancangkan di rahmati dan di redhai oleh -Nya.aminnn

1. bertukar status kepada CIK ke PUAN izzati.hihi.mcm ape je :)
2. majlis semua berjalan lancar.insyallah
3. pegi aussie tahun ni.tahun lepas tak tercapai.hmmm.simpan duit punye psal
4. tuka kete baru.boleh?
5. pindah kedah.n duk dkt ngan org tersayang
6. dpt naik n27 cepat cepat klu ade rezeki

*tu je kowt.byk actually dlm otak ni.tapi nnti nnti la.otak serabut la :(

-hari ni nk pegi jumpe pak andam
-nk tempah kad kahwin jugak arini.suke suke!!

10 comments:

asna cute said...

wahh byk jugak ek impian thn baru hehe =)

kad kawin asna dah byr duit book ja. biler nk g settle kn pun xtau la~

Hazzy Ishak said...

tak sabar nak panggil puan eazy hahaha. darl, u look "comel" sikit dari dulu..

Uruchimaru @ kf said...

puan? hehehe sabao2 ok!

suezensuzanna said...

wah....i know biler....bulan march ehh eazy:)

Azi3 said...

wahhh.. xasabar sabar nyee dia =) huhuhu

Super Nia Hana said...

wah! dah tak lama neh

Qarl said...

wah3x

hope sumenya tlaksana cik eazy

ajalalala said...

Pn. eazy ye..
kekekekekk...
nway, may ur wish come true babe..

;)

MiSZuE said...

cute:P

neng's said...

nak ikot pg aussie boleh??
hehe..