Tuesday, August 3, 2010

next check up :) cuaknye

pertama kali dalam hidup ako.yup.mmg pertama kali dalam hidup ako;bile ako naek timbang n then tgk angka tu bermula dari 5.omaigoshhhhh.tak sanggup nk tengok.

ni semua sbb nafsu makan da semakin ada sekarang n ako kena makan selalu.klu tak perut ni sure bunyi punye.pastu lesu macam sepuluh hari tak makan.ya allah.macam ne bulan puasa nnti.minta2 la dapat bertahan.chayok chayok.

makan lah secara sihat.aiceh ceh

dulu tak makan pown takpe.tapi sekarang.sarapan.minum pagi.lunch.minum petang.n then dinner.kadang2 kena jugak supper.fuyoooh.parah..

next checkup on dis upcoming thursday.aritu nurse kate c/up kali ni nk scan baby.sebab baby da besar kan.da 4 months :) klu time tu naseb baek,dpt tengok gender die sekali.hihi.tu yg cuak tu.

what do you think?boy or girl.lets guessing..

boy or girl.boy or girl.

7 comments:

LeEyA said...

tak penah scan lagi ye.. owwww.. mcm akak masa 6 minggu dh start scan.. n smpai beranak tak nmpak gender.. so gud luck for u erh..

Hazzy Ishak said...

baby girl!!!

Syamilia said...

k.mimi doakan ez dan bb sihat...
jg makan ok...jgn mkn byk sgt.nnt nurse marah.huhu

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

org preg memang badan akn naik kan? selera makan pun banyak.. tp kalo berat badan mendadak naik sangat pun xelok gak.. so nnt dgr la ape doc nk ckp..

Qarl said...

girl!!!

ChiLaBaey's Spot said...

Takpe walaupun berat bertambah, cumel tetap juga... hehehehe...!!!

eazy n atief said...

byk towl andaian kawan2 buat setakat ni
eazy tak sbar nk tawu