Wednesday, January 26, 2011

masih celik!

tu orang kedah kata.tapi orang melaka kata;masih bangun ha.

sementara tunggu medina tido.mari kita bercam-whore!
*medina putih.jeles jeles.ikut papa die*

sekarang pukul 1.30 pagi.masih berjaga menunggu anak tersayang bucuk bucuk ni tido.seriyes.kalau sebelum ni orang kate eazy ni buruk mata(suka tido) sekarang eazy sudah cantik mata.hahahaha

medina sangat susah kalau nak tido malam.yang peliknya waktu siang tu dia tido lena sangat.setakat bunyi tv ni die mmg tak heran.kalau nak ketawa kuat2 pun dia takde hal.tapi kalau malam.subhanallah.mengucap panjang nak tidokan die.mmg cabaran!
ini medina pukul 3 pagi semalam.geram kan?
ngantok pun tak jadi sebab medina wat muka comel

patut lah kan ALLAH jadikan ibu 3kali lebih dari seorang ayah.mmg banyak sangat pengorbanan diorang yang kita tak kan sedar selagi kita belum lalui.sedangkan anak kena gigit nyamuk sikit kita dah marah.walaupun mmg da tugas nyamuk tu hisap darah manusia.tapi kita tak sedar pun kalau kita dah sakitkan hati ibu kita :'(

*medina sangat suka suara atif dalam phone or bila atif skype.terus dia berhenti menangis.pandai jugak budak kecik tu kan :) tak sabar nak tunggu atif balik minggu ni!yeayyyyy.atif take turn pulak,hehe

9 comments:

freakynaz said...

hehehe..sempat lg update kan...ahaha...mmg ssh menjadi seorg ibu, n dats why i love my mum!

Syamilia said...

cute nyer...3 pg celik lagi.pasni skype dgn aunti mimi k...haha

Cik Ruby said...

comel betul! 3 pagi bejaga bulat je mata ^_^/

afni+hafiz=dani said...

comel la nama anak awk..soft sgt =)

Ain Jemin said...

comelnyaaaa medina!

miss sue said...

comel nye medina..nak cubit2 rase

mr.syazwan said...

eazy bwh mata dia sebelah kanan tu napa? mcm keluar urat.. ke mmg mcm tu?

mata dia waktu 3 pg mcm mata 3 ptg
haha

konpem eazy KURUS lps ni x cukup tido katanya

=_=

Cik Aja said...

babe..ank ko muka laki ko okayyy..
anyway congrats !
baby sgt comelll..
:)

Anonymous said...

medina sgt kiut.. chomell.. geram sgt nengok die :)