Sunday, January 30, 2011

yeyeyeye!


ni masa papa ade.kite kecikkkkk lagi

malam ni atif dah gerak balik melaka.hope atif selamat sampai pagi esok.ni tengah gagah buaikan medina ni.macam tawu2 je papa die nak balik.so die pun buat2 comel sambil tido2 ayam.5 minit sekali dia kelip mata.pastu tutup.pastu kelip.

alahai anak.dah macam kelip kelip pulak awak ni!

medina dah besar.next week dah 1 months old

nak nangesss.hahaha
pastu senyum pulak.rasa nak geget pipi ieeeeeee.

*buat mase ni mmg entry pasal medinaaaa je.dah name pun tgh berpantang kan.tak tawu nak buat ape.hari hari jaga budak ni je.hohoho.cepatlah bulan depan :)

7 comments:

imz said...

comelnya medina,ikut mama dia lah

eazy n atief said...

hri tu ramai kate ikut atif.imz pulak cakap ikut eazy.hehehe.

.:Mrs. Engineer:. said...

Medina dh tembam...berkat bf eh.., :)

eazy n atief said...

yanie;tu lah.walaupun susu tak byk.okaylah.dpt jugak medina rase :)

milk and cookies said...

Haaa! Comels! Hehe.. Rindu oh!

mr.syazwan said...

F
U
U
U
U
Y
O
O
O
O
muka dia da lain la

maybe sbb potong rmbut kot

dalam tido pun senyum

perh

tido dalam iman tu

menyambut kepulangan papa nya

=_=

*luv Syahnia* said...

cumel lah medina ;)