Monday, June 13, 2011

Antara Aaron Aziz ATAU Adi Putra ?


Ade yang tak pegi tengok lagi?

rasenye korang tersangat sangat lah perlu tengok cite ni :) terbaik terbaik terbaik! eazy siap tak sempat nak makan ape2 pun dalam movie.hehe.memang dari awal sampai lah habis mata korang tak akan beralih dari screen tu.trust me!

Eazy review sikit lah watak-watak dalam KL GANGSTER ni ye:

Aaron Aziz (Malek) - seorang gangster yang baru je habis percutian (keluar lokap)hehehe. n die ni da insaf tapi dalam masa yang sama masih berdendam dengan orang yang tikam die dari belakang n sebabkan die kena lokap iaitu SHARK (watak yang paling korang akan benci dalam cite ni).

Syamsul Yusof ( Shark) - anak tiri kepada King (Ketua Gangster 1) yang sememangnye sangat sangat sangat sangat jahat(tengok betapa emonye eazy)haha!korang akan benci tengok muka die yang hensem dalam cite ni sebab die ni cam tak de pasal sket nak cari gaduh.die juga yang dengkikan Malek. Tapi macam Abang Nara cakap jugak: TAK PAHAM KENAPA SHARK CAKAP CAM CINA DALAM CITE NI,DIE NI MELAYU KE CINE?

Adi Putra (Jai) - adik kepada Malek.tapi die adalah jahat dalam cite ni.sekejap nak masuk geng dragon ( Ketua Gangster 2 ) sekejap nak masuk geng Shark,semuanya sebab die tamak n nak duit.sampaikan abang die pun die sanggup nak bunuh.huhuhu(tapi adi putra dalam cite ni adalah sangat berketul ketul!hehe)


Zizan Raja Lawak (Fadhil) - Pelengkap cerita ni :))) seriyezly.walaupun dalam ganas ganas tumbuk terajang tu semua.anda akan tergelak besar dengan lawak AYAHANDA DIL ni.hehe.memang pandai syamsul ni masukkan zizan dalam cite ni.


watak lain pun best2 jugak (ajib,zati,mak diorang,king,dragon dll)

RATE DARI 5 star : KL GANGSTER 4.5 star!


review dari QARL :

EH, lupe nak tulis;antara aaron aziz atau adi putra?

i pilih AARON AZIZ (sebab die baik)hehehehe

3 comments:

kama said...

ramai gak ckp movie ni best...tp lum berkesempatan nk g tgok...hehehe..adi @ aaron...nak dua2..hehe

eazy insyira said...

yup movie ni best :)) adi jahat dalam cite ni.so tak suke.hihi

mr.syazwan said...

YES! SAMA 4.5 *

TERBAIK!