Tuesday, June 23, 2009

sekolah sorang-sorang?

kehidupan sebagai sorang blogger ni mmg best ako rase.haha.cakap macam blogger hebat jew kan?tapy best!klau ade 1 or 2 komen dlm inbox pown boleh membuatkan ako tersenyum gembira.agaknya camne la perasaan blogger yg dpt beratus2 komen ye?

sumber;berita harian online

TELUK INTAN: Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (SRJK) Tamil Ladang Sungai Timah, Mukim Bandar dekat sini, kini hanya mempunyai seorang murid, dan tiga guru termasuk guru besarnyaPelajar perempuan tunggal sekolah itu, K Humah, 12, adalah murid Tahun Enam yang belajar di situ sejak Tahun Satu dantahun depan sekolah berkenaan dijangka tiada lagi murid(best jadik cikgu kat sini.rileeexxx aje)

Ketika ditemui di rumahnya di Ladang Edward kira-kira lapan kilometer dari sekolahnya, dia mengesahkan berasa sunyi dan bosan belajar seorang diri. "Saya jadi pendiam kerana tidak ada rakan untuk berbual waktu rehat, bermain atau bertanya mengenai pelajaran," katanya yang bercita-cita menjadi pendidik.

wohoh.camne la perasaan budak tu eh?bersyukur sbb kat skola n poly dulu byk kawan.klu tak maty kutu ako dibuatnye.mungkin ako sudah jadi pendiam,haha.tak dpt byangkan!n mungkin ako jugak kemaruk tgk lelaki sbb kat skola ta dpt jumpe mamat ensem??mungkinlaaaa.

i miss all my girls.

8 comments:

Hazzy Ishak said...

muka wajib masuk blog...hahahaha!!
DSK paling rox skali!

.apie. said...

paling rox & paling kuat melalak! asal ade choir n choral speaking, da tade muke lainn. sbb sume jnis suare kuat. tambah2 si ez sygs tuh :) plus, azi yg sukeeee nyanyi!

Hazzy Ishak said...

tu dah pasti apie...hehe

suezensuzanna said...

dsk ialah ape???

ayin jemin a.k.a ain said...

bestla bersama kwn2.hurm..xble hidup sorg2..

bohsan gilak.

Cik AniS GalaXy said...

xleh bygkan eazy pendiam
hehehe...

anis mmg ramai kwn
tp eazy...kne pandai la pilih kwn
kdg2 kwn leh jadi lawan.
tol x??

p/s: sape blogger yg dpt beratus2 komen tu. jeles sihhhh

eazy said...

kak suezen;dsk stand for diploma sains kesetiausahaan.hehe.dipendekkan jadi dsk sbb ramai sgt yang terbelit lidah nk sebut.

ayin;tawu tape dear.bosan gilak bah.

anis;cube bayangkan.haha.kelakar.erm.macm kak red n kak ceera moon yg dpt byk komen.best!

esyam_dyla said...

huhu..miss u too..hehe~~