Wednesday, July 14, 2010

bile la nk dapat ni.sangap dah ni!

masuk ni da berapa minggu ako tak dapat-dapat.

gile korang.tak dapat mende ni watkan ako tak tido malam.tak senang duduk.tak selera makan.manditakbasah tu tipu la kan.hmm.byk lagi la tak daripada yang ye.

adeh,cepatla sayang.

bb da tak tahan dah ni :((

nak sangat sangat sangat sangat sangat.

ish tak boleh jadi ni.minggu depan kena balik kedah la camni.











demi mu.







ya demi kamu.












MOI SUP ;)


9 comments:

Hazzy Ishak said...

kat melaka tak ada ka?

eazy n atief said...

ade.tapi i teringin kat satu tempat tu je sayang.tu la klu da mengidam mmg susah taw.tempat laen tak nak.

alynchoongjr said...

perghhhh. sedapnye kalo dpt semangkok. my peberet ni moi sop. nmpaknye kene la dpt kan moi sop ptg ni kat ani sup utara. sodap. glurppp. hihii cian mrs. atif ni. sangap sgt dah moi sup kt jitra tu. hihihihi

ChiLaBaey's said...

Takpe Eazy, nanti saya belanja makan... Tapi kena datang KL dulu yer... Mana pulak saya nak cari lokasi makan ni yer...!!?? ;)

Super Nia Hana said...

waaahhh..bestnya....kt mana ni eazy?

kat alor setar ada moi sup ghani.otw nak ke guunung keriang.
sedap gak

AniS GalaXy said...

moi sup kt tepi butik family husband eazy sgt sedap....
anis dah rindu nk blk kedah..kikiki

TeacherNunu said...

sedap sedap nii.dah lama aku tak makan gakkkkk

ryn said...

suka makan moi ni kat area shahab perdana. sedap tp sup dia tak byk sgt la.. boleh request kot

suezen said...

nk jugak:(