Thursday, December 9, 2010

DAY 9 : yang dibanggakan

Day 09- Something you’re proud of in the past few days

ish apelah soalan ni kan?tanya apa kita banggakan pulak.mane boleh bangga2.tak baik taw.mesti dah tak de soalan lain nak tanye la ni.die buat soalan yg senang je.hihihi

dengan ini saya BERVANGGA mempunyai..

PERUT INI :)

eazy doakan kawan2 yg masih belum dikurniakan rezeki yg indah ini akan diberi peluang satu hari nanti.bersabarlah k?setiap yang berlaku mesti ada hikmahnyet.tak mo sedey-sedey na...rezeki tu sentiasa ada.tapi mungkin bukan giliran kita lagi.waallahualam.


5 comments:

joegrimjow said...

ada gerak2 eh dalam peyut?
hehe

dak eina said...

huhu comel eazy~~

mekdonel said...

Nice Post!!
Btw,this is one of the truly great blog :
www.fdausamad.blogspot.com
Just baca 4-5 entry, sure jadi ketagih..
Im not kidding dude!!!

eazy n atief said...

joe : mestilah ade :)

dak iena; hihihi.tq dear

mcdonel: :) okay i will

Rara Nasiha said...

kak kechik, comel je! :)