Thursday, December 9, 2010

SEIN&NANA bercerai?betul ke?

**updated: mmg da sah bercerai pun :'( tsk tsk.dengan lafaz talak satu oleh sein pd nana di mahkamah syariah jam 2.30 petang semalam.hak penjagaan anak2 diberikan kpd nana.anak die yg last tu baru umur setahun okay. tsk tsk.sedeyyyyy

korang-korang..betul ke ni

SEIN & NANA dah bercerai eh?

kalau betul la kan.kesiannyeeeee. kat anak-anak diorang yang kecik2 tu.dulu tengok dalam SEHATI BERDANSA diorang ni bukan main romantik lagi.sangat sweet.dah la sama cantik sama hensem.

takkan lah kot?tapi kalau dah jodoh diorang sampai sini je nak wat cam mane kan.kite doakan je diorang boleh temui jalan untuk bersatu semula.bukan ape.untuk anak-anak.ape la nana nak jawab nanti bile diorang tanye nanti :'(

wah aku pulak ter emo!sape salah ni.sape?

4 comments:

Hazzy Ishak said...

biar betul?
dengar gak gosip2 tapi tak tau lak sein & nana

NaDia Aziz said...

sehati bedansa ade badi..hehee.. :D

Queen said...

nape cepat sangat bercerai eh?..huhu

eazy n atief said...

tu lan kan
tapi dah jodoh die sampai sini je