Thursday, September 13, 2012

Perubahan Part 2.

Oh ye poyo nak sambung esok. petang ni dah boring. biasa la keje camni. kalau takde keje, maka berpura2 lah anda menaip di keyboard, kalau orang datang masuk bilik terus minimize. takkan korang tak pernah buat kot? seb baek office ni tak boleh fb, kalau tak memang dah lama keje ape pun tak jadi.

Tengah stop pasal ape eh tadi??? cite tadi pasal agen kan? (peringatan tau, entry perubahan ni aku memang tulis bukan untuk korang anggap, cehhhhh budak ni die nak tarik orang bisnes die taip berubah la bagai) tapi ini yang aku rasa, aku alami, yang mungkin korang jugak sedang alami sekarang.

skip kejap, tadi aku terbaca blog pasal Allahyarhaman Yasmin tu. Budak yang meninggal eksiden kat Langkawi tu. Sedeh T-T .Al fatihah. okay sambung cerita

Jadi agen uolls, atif poskan barang dari kedah, die suruh jual, suruh makan. Die kata nah jual ni. Mana tau boleh tolong kita sikit2. Ulang balik,tadi macam hilang ingatan. time tu preggy lagi.tapi tak ingat bape bulan. Tup tup jual dah bulan DOBLAS ke ape. Omaigaadddd! Duit semua nak bersalin takde okay. Orang kedah kata, MUJOQQQQQ ada buat ASB (tu pun selalu kena warning sebab duit habis dalam bank, Maybank nak potong takdak tinggal). Guna duit DIVIDEN yang ciput tu okay persiapan nak beranak. Sedeyyyyyyy.

Tipulah kan kalau time mengandung tak mengidam makan macam2. Tapi aku cool, aku kuatkan je hati kalau teringin. Mana ada duit weyyy, pujuk hati, pujuk baby cakap nanti dapat gaji p makan :( Sob sob. Kawan memang ada, aku ada kawan yang baik hati, kawan susah senang yang susah nak jumpa. I trust Atif do have them too. 

Bayangkan pena kuis tabung pasal takde duit :'( Guna duit syiling. Sedihnyeeeee. Rasa macam tak mo ingat dah. Eh cerita ni panjang apehal. ESOKLAH PULAK.

 DULU DULU JUGAKS




2 comments:

YANEI KHAIRANI SYED AHMAD said...

tahniah sbb dh berjaya... :)
already be an agent.under my fren sheila dc ktn. hehee.. hopefully boleh jd like both of u. :) insyaallah.. slowly..

ain said...

u now stronger then before =)
bleh jadi sumber inspirasi ni